Nyhedsbrev den 31/7-2024

Sikkerhed/ Sundhed:

Elevhest:

Kæphestestævne:

Tusind tak til jer, der også bidrog med hjælp på den ene eller anden måde.

Ny udvalgsstruktur:

Herefter bliver der nedsat en arbejdsgruppe for de konkrete dele i udvalget.

For eksempel stævneudvalget, hvor kan man byde ind med både ideer til et konkret stævne og byde ind med ideer og hjælp på et konkret stævne, uden at man skal sidde i det overordnede udvalg, men man sidder i arbejdsgruppen for det konkrete stævne.

(Line underviser har for eksempel en rigtig god ide til et stævne. Uden at Line derfor skal sidde i det overordnede stævneudvalg, men derimod sidder i arbejdsgruppen for det konkrete stævne.)

Liselotte, der arrangerer kæpheste stævne, uden at Liselotte skal sidde i det overordnede stævneudvalg.

Et andet eksempel er Ridelejruvalget, som overordnet står for tre ridelejre. Herefter bliver der nedsat arbejdsgrupper for hver enkelt ridelejr.

Alle udvalg står nævnt nederst.

Vanding af baner:

Ny bund i hallen:

Tak til alle der hjælper og bidrager. Igen tak til Liselotte for salg af Bambusa sokker, så flere kunne blive tilfredse med tilværelsen. Og klubkassen fik en skilling.

Stævneudvalg:

Pernille og Lisbeth

Ridelejrudvalg:

Lisbeth og Rikke

Juniorudvalg:

Rikke

Sponsorudvalg:

Peter og Rene

Fondsøgningsudvalg:

Morten og Jannie

Kantine/café:

Rikke